یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

رونمایی اپل از اپل واچ سری ۹ + مشخصات و قیمت

  • کد خبر: ۱۸۳۹۸۲
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
رونمایی اپل از اپل واچ سری ۹ + مشخصات و قیمت
اپل روز گذشته رویداد Wonderlust خود را با معرفی «اپل واچ سری ۹» آغاز کرد که نسبت به نسل قبلی خود قدرتمندتر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - ازجمله مهم‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های اپل واچ سری ۹ می‌توان به چیپ جدید S ۹ و کنترل جدیدی تحت عنوان Double-Tap برای کنترل تماس‌ها و گرفتن عکس بدون لمس نمایشگر آن اشاره کرد.

مشخصات فنی اپل واچ سری ۹

رونمایی اپل از اپل واچ سری ۹ + مشخصات و قیمت

همان‌طور که کوپرتینویی‌ها در رویداد خود توضیح دادند، اپل واچ سری ۹ نسبت به نسل قبلی خود از نظر مشخصات داخلی و فنی به‌طور کلی بازطراحی شده است. به عنوان مثال، این ساعت هوشمند از چیپ جدید S۹ بهره می‌برد که دارای ۵.۶ میلیارد ترانزیستور بوده (۶۰ درصد بیشتر از نسل قبلی) و عملکرد پردازنده گرافیکی آن نیز ۳۰ درصد بهتر شده است.

طراحی اپل واچ سری ۹

رونمایی اپل از اپل واچ سری ۹ + مشخصات و قیمت

از نظر طراحی، اپل واچ سری ۹ نسبت به نسل قبلی خود تغییر قابل‌توجهی نکرده است.

رونمایی اپل از اپل واچ سری ۹ + مشخصات و قیمت

ساعت هوشمند سری ۹ اپل همچنین دارای یک نمایشگر همیشه روشن رتینا است که می‌تواند تا ۲۰۰۰ نیت روشنایی داشته باشد؛ یعنی ۲ برابر بیشتر از اپل واچ سری ۸. نمایشگر این دستگاه از ویژگی جدید بهره می‌برد که با وجود آن می‌توان برای انجام کار‌هایی مانند پاسخ‌دادن به تماس‌ها، بدون نیاز به لمس صفحه‌نمایش، از انگشت اشاره و شست خود استفاده کنید؛ درست مانند ویژگی که در هدست ویژن پرو نیز وجود داشت.

باتری اپل واچ سری ۹

رونمایی اپل از اپل واچ سری ۹ + مشخصات و قیمت

انتظار می‌رود که ظرفیت باتری Apple Watch ۹ نسبت به قبل بدون تغییر باقی مانده باشد؛ بنابراین باتری این دستگاه نیز تا ۱۸ ساعت دوام خواهد آورد.

پردازنده اپل واچ سری ۹

رونمایی اپل از اپل واچ سری ۹ + مشخصات و قیمت

چیپ S۹ مورد استفاده در این دستگاه همچنین دارای نسخه جدیدی از تراشه فوق‌پهن باند اپل است که به آن اجازه می‌دهد مکان سایر دستگاه‌های نزدیک مجهز به فناوری مشابه را دقیق‌تر تشخیص دهد. همچنین این چیپ از یک موتور عصبی چهار‌هسته‌ای نیز بهره می‌برد.

با وجود تمام این پیشرفت‌ها، اپل واچ جدید غول سازنده آیفون در مواردی ازجمله درخواست‌های مربوط به Siri پردازش بهتری خواهد داشت.

هرچند اپل واچ سری ۹ به هیچ ویژگی سلامت و تناسب اندام جدیدی مجهز نشده است، اما سنسور ضربان قلب آن نسبت به قبل عملکرد دقیق‌تری را ارائه می‌کند.

قیمت و تاریخ عرضه اپل واچ سری ۹

رونمایی اپل از اپل واچ سری ۹ + مشخصات و قیمت

Apple Watch Series ۹ احتمالاً همراه با سیستم‌عامل جدید watchOS ۱۰ عرضه خواهد شد. نسخه‌های آلومینیومی این دستگاه در رنگ‌های صورتی، ستاره‌ای، نقره‌ای، مشکی و قرمز در دسترس خواهند بود و نسخه‌های فلزی ضدزنگ آن در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و گرافیت عرضه می‌شوند.

درنهایت این دستگاه از ۳۱ شهریورماه با قیمت ۳۹۹ دلار در نسخه‌های ۴۱ میلی‌متری و ۴۵ میلی‌متری عرضه خواهد شد. پیش‌فروش آن نیز از امروز آغاز شده است. نکته قابل‌توجه دیگر اینکه این دستگاه با مواد بازیافتی بیشتری ساخته شده و در جعبه‌های کوچک‌تر و سازگار با محیط‌زیست به دست مشتریان می‌رسد.

مقایسه مشخصات اپل واچ سری ۹ با سری‌های قبلی خود

رونمایی اپل از اپل واچ سری ۹ + مشخصات و قیمت

مقایسه مشخصات اپل واچ سری ۹ با رقبای فعلی 

رونمایی اپل از اپل واچ سری ۹ + مشخصات و قیمت

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->